• 060 531 0 135

Prijavite se na vaš nalog

Dobrodošli, prijavite se za početak Vaše kupovine

Zaboravili ste korisničko ime?

Ako ste zaboravili vaše korisničko ime, molimo vas unesite vašu e-mail adresu.

Promena lozinke

Ako želite da resetujete lozinku, molimo vas unesite vaše korisničko ime

Saveti & Podrška

NARAVNO, nismo samo prodavnica u kojoj samo kupite gume, a potom idete na drugi kraj grada kako bi ih montirali na vaše vozilo. Mi za vas ugrađujemo poručene gume na licu mesta, kod vaše kuće ili na vašem poslu.

Dovoljno je samo vaše vozilo i ključevi! Naš mobilni vulkanizerski servis je potpuno autonoman, sam proizvodi električnu energiju i komprimovani vazduh za nesmetani rad.

Vrlo malo, vrlo često radimo na vozilima parkiranim na tesnim parkinzima. Uopšteno govoreći, ako imate dovoljno prostora da sa obe strane uđete u vozilo, bićemo u mogućnosti da radimo.

Naši serviseri su opremljeni elektronskim uređajem za balansiranje točkova specijalno konstruisanim za korišćenje u pokretnim radionicama. Možemo da balansiramo točkove sa čeličnim i naplacima od lakih legura(Aluminijum, Magnesijum i sl.) Balansiramo točkove za putnički, laki teretni i SUV program. Kvalitet usluge je isti, često i bolji od nekih statičnih servisa.

Balans Točkova

NARAVNO, u zavinosti od proizvođača pneumatika, garancija se kreće od 25-36 meseci.

NARAVNO, ukoliko smo u mogućnosti izlazimo na teren. U mogućnosti smo da popravimo vaš pneumatik na bilo kom delu gazećeg sloja. Popravke pneumatika koji su mehanički oštećeni, isečeni o ivičnjak, rasečeni nekim predmetom ne popravljamo iz razloga što to ne odobrava nijedan proizvođač guma jer ne postoji nikakva garancija da je takav pneumatik bezbedan za upotrebu.

Jednostavno!

*Pretpostavimo da znate dimenziju vaših guma

1. Unesite dimenziju u pretragu guma. Širina, visina, prečnik, sezona i sl. Kliknite na pronađi gumu. Kada napravite izbor među ponuđenim pneumaticima, pozovite nas 060 531 0 135. Proverićemo da li su željeni pneumatici raspoloživi na stanju.

2. Dogovorite sa operaterom mesto i vreme ugradnje. Pre nego što vulkanizer dođe do vas, kontaktiraće vas malo ranije da potvrdi dolazak. Ukoliko imate sigurnosne šrafove, obezbedite ključ.

3. Dolazak servisa na željenu adresu. Montaža i balansiranje guma se obavlja na licu mesta. Nakon obavljene montaže, serviser izdaje fiskalni racun sa garancijom za kupljene pneumatike.

Nova EU Oznaka za Pneumatik

Standardizovana oznaka za pneumatike koju će Evropska Unija da uvede 2012. godine upoznaće vas sa tri ključne karakteristike pneumatika koje utiču na njegove performanse. To su efikasnost iskorišćenja goriva, prianjanje na mokroj podlozi i spoljašnja buka pri kotrljanju pneumatika.

Na levoj strani možete da vidite kako će izgledati etiketa (primer etikete u skladu sa publikacijom EU NO1222-2009, format u skladu sa 1. članom Priloga II Uredbe*). Za iskorišćenje goriva i prianjanje na mokroj podlozi osnova oznake je slična postojećoj oznaci za energetsku efikasnost (kakva se koristi kod kućnih aparata), pri čemu je "A" pneumatik sa najboljim, a "G" sa trenutno najlošijim performansama. Vrednost za spoljašnju buku izražena je u decibelima, a pored te oznake prikazani su jedan, dva ili tri zvučna talasa, pri čemu jedan talas predstavlja najtiši, a tri talasa najbučniji pneumatik. Svi pneumatici biće opremljeni istim oznakama, zato ćete moći sa lakoćom da ih međusobno upoređujete i izvršite pravi izbor.

Uvereni smo da će vas usmeravati na kupovinu sigurnijih pneumatika koji omogućavaju manju potrošnju goriva. Sve vreme svi vodeći proizvođači nastojime da razvijaju pneumatike koji ispunjavaju najviše sigurnosne i ekološke standarde, zato smo ubeđeni da ćete se pravilno odlučiti.

  1. Inercija
  2. Gravitacija
  3. Aerodinamički otpor
  4. Unutrašnje trenje
  5. Otpor kotrljanja

Pneumatik se pri kotrljanju deformiše i gubi energiju. Radi se o jednoj od pet sila otpora koje deluju na vozilo. Energija izgubljena na ovaj način izražava se kao "otpor kotrljanja" i meri se količinom energije koja se gubi po jedinici pređenog puta i jedinici prevezene težine. Otpor kotrljanja neposredno utiče na potrošnju goriva i životnu sredinu. Kada je otpor kotrljanja manji, u pneumatiku se gubi manje energije, ukupne sile koje deluju na vozilo su manje, a to znači da se smanjuju potrošnja goriva i emisije CO2.

Oznaka Efikasnosti

Na propisanoj EU oznaci za pneumatike otpor kotrljanja se izražava u klasama od "A" do "G" koje predstavljaju relativan nivo efikasnosti iskorišćenja goriva. Oznaku "A" nosi pneumatik koji u svojoj kategoriji ima najbolje performanse, a oznaku "G" trenutno najlošiji pneumatik.

Primera radi, za označavanje otpora kotrljanja pneumatika, Goodyear koristi tri logotipa koji služe kao pomoć pri biranju energetski efikasnih pneumatika za vaše vozilo. Navedeni logotipi se pojavljuju na bočnom zidu pneumatika sa tehnologijom Goodyear FuelSaving Technology kao što su EfficientGrip, DuraGrip ili Excellence. Korišćenje ove tehnologije proširiće se u budućnosti i na druge pneumatike koje nudi Goodyear.

Kočenje na mokrom

Oznaka prijanjanja na mokrom putu vas obaveštava o važnom sigurnosnom aspektu pneumatika - njegovim prijanjanjem na mokrom putu. Pneumatici sa odličnim prijanjanjem na mokroj podlozi imaju kraći put zaustavljanja, što po kišnom vremenu znatno doprinosi sigurnoj vožnji.

Mokro

Na propisanoj EU oznaci za pneumatike, prijanjanje pneumatika na mokroj podlozi izraženo je u klasama od "A" do "G", pri čemu "A" znači najbolje, a "G" najlošije prijanjanje.

Spoljašnja buka pri kotrljanju pneumatika označena je u decibelima, a pored te oznake na etiketi Evropske komisije prikazani su jedan, dva ili tri zvučna talasa. Jedan crni talas predstavlja najniži nivo buke. To znači da je nivo buke koju stvara pneumatik najmanje 3 dB ispod granične vrednosti koja će biti određena zakonom.

Buka

Tri crna talasa označavaju najlošije karakteristike u pogledu emisije buke. Oni predstavljaju nivo buke između trenutne gornje granične vrednosti i nove niže granične vrednosti uvedene Uredbom 661 koja će stupiti na snagu između 2012. i 2016. godine.

Nivo buke

Uštedite sa Michelin pneumaticima

Tri od četiri MICHELIN pneumatika za putnička vozila koji se danas prodaju u Evropi su MICHELIN "zeleni" pneumatici. Ovi pneumatici s malim otporom kotrljanja nude izvanredne performanse kad su u pitanju trošenje pneumatika i prianjanje na tlo. Potražite oznaku Green X na bokovima. Oznaka GREEN X simboliše manju potrošnju goriva i manje emisije CO2 i dokaz je najbolje energetske efikasnosti na tržištu. S MICHELIN pneumaticima s niskom potrošnjom goriva možete uštedeti dovoljno novca da kupite nove pneumatike nakon 45.000 km.

Otpor kotrljanja jedna je od pet sila koje vozilo mora svladati u pokretu. Može značiti do 20% potrošnje goriva vašeg automobila samo da bi se vaši pneumatici kotrljali. To znači da pneumatici potroše jedan od pet rezervoara goriva. Jedan od pet...

Premalo napumpani pneumatici mogu dostići temperaturu od 80o C

Da, pneumatici troše energiju. Kako biste to shvatili, dotaknite ih nakon prelaska nekoliko kilometara: osetićete da su vrući. Mogu se zagrejati čak do temperature od 80 oC ako su premalo napumpani. Odakle dolazi ta toplota? Oslobađa se prilikom iskrivljenja pneumatika u krivinama i opterećenja do kojeg dolazi prilikom svakog okretaja, ubrzanja, kočenja itd. Pogledajte malo bolje i moći ćete videti iskrivljenja koja traju nekoliko minuta, prilikom čega smesa gume dodiruje površinu puta.

Indeks nosivosti i brzinska klasa navedeni su na oba bočna zida pneumatika. Brzinska klasa označava najveću dozvoljenu brzinu vožnje za taj pneumatik.

Ovde navodimo brzinske klase i odgovarajuće brzine. Neoznačeni radijalni pneumatici su dozvoljeni do brzine 110 km/h (68 mph). Dijagonalni pneumatici su ograničeni na brzinu od 100 km/h (62 mph). Kod obnovljenih pneumatika najveća dozvoljena brzina je 110 km/h (68 mph), ako nisu označeni drukčije. Pneumatici za specijalne namene, u posebno teškim uslovima upotrebe, na bočnom zidu moraju imati navedena odgovarajuća ograničenja brzine. Mogu da se montiraju samo pneumatici M&S (zimski), čija klasa brzine je niža od klase koja važi za vozilo. U nekim državama je obavezna nalepnica sa navedenom najvećom dozvoljenom brzinom za pneumatike koja mora biti tako postavljena da vozač može da je vidi. Sve dok su navedeni pneumatici montirani na vozilu, ta brzina ne sme da se prekorači. Navedeni sistem klasifikacije važi za sve proizvođače pneumatika.

  A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 B C D P F G J
Maks. km/h 5 10 15 20 25 30 35 40 50 60 65 70 80 90 100
Maks. mph 3 6 9 12 15 19 22 25 31 37 40 43 50 56 62
Klasa K L M N Z Q R S T H V W Y ZR  
Maks. km/h 110 120 130 140 150 160 170 180 190 210 240 270 300 240+  
Maks. mph 68 75 81 87 93 100 106 113 118 130 150 168 186 149+  

Indeks nosivosti je industrijski standard koji određuje najveće radno opterećenje pneumatika na vozilu.

IN kg IN kg IN kg IN kg
0 45 40 140 80 450 120 1400
1 46,2 41 145 81 462 121 1450
2 47,5 42 150 82 475 122 1500
3 48,7 43 155 83 487 123 1550
4 50 44 160 84 500 124 1600
5 51,5 45 165 85 515 125 1650
6 53 46 170 86 530 126 1700
7 54,5 47 175 87 545 127 1750
8 56 48 180 88 560 128 1800
9 58 49 185 89 580 129 1850
10 60 50 190 90 600 130 1900
11 61.5 51 195 91 615 131 1950
12 63 52 200 92 630 132 2000
13 65 53 206 93 650 133 2060
14 67 54 212 94 670 134 2120
15 69 55 218 95 690 135 2180
16 71 56 224 96 710 136 2240
17 73 57 230 97 730 137 2300
18 75 58 236 98 750 138 2360
19 77.5 59 243 99 775 139 2430
20 80 60 250 100 800 140 2500
21 82.5 61 257 101 825 141 2575
22 85 62 265 102 850 142 2650
23 87,5 63 272 103 875 143 2725
24 90 64 280 104 900 144 2800
25 92,5 65 290 105 925 145 2900
26 95 66 300 106 950 146 3000
27 97,5 67 307 107 975 147 3075
28 100 68 315 108 1000 148 3150
29 103 69 325 109 1030 149 3250
30 106 70 335 110 1060 150 3350
31 109 71 345 111 1090 151 3450
32 112 72 355 112 1120 152 3550
33 115 73 365 113 1150 153 3650
34 118 74 375 114 1180 154 3750
35 121 75 387 115 1215 155 3875
36 125 76 400 116 1250 156 4000
37 128 77 412 117 1285 157 4125
38 132 78 425 118 1320 158 4250
39 136 79 437 119 1360 159 4375
IN kg IN kg IN kg IN kg
120 1400 160 4500 200 14000 240 45000
121 1450 161 4625 201 14500 241 46250
122 1500 162 4750 202 15000 242 47500
123 1550 163 4875 203 16000 243 48750
124 1600 164 5000 204 16000 244 50000
125 1650 165 5150 205 16500 245 51500
126 1700 166 5300 206 17000 246 53000
127 1750 167 5450 207 17500 247 54500
128 1800 168 5600 208 18000 248 56000
129 1850 169 5800 209 18500 249 58000
130 1900 170 6000 210 19000 250 60000
131 1950 171 6150 211 19500 251 61500
132 2000 172 6300 212 20000 252 63000
133 2060 173 6500 213 20600 253 65000
134 2120 174 6700 214 21200 254 67000
135 2180 175 6900 215 21800 255 69000
136 2240 176 7100 216 22400 256 71000
137 2300 177 7300 217 23000 257 73000
138 2360 178 7500 218 23600 258 75000
139 2430 179 7750 219 24300 259 77500
140 2500 180 8000 220 25000 260 80000
141 2575 181 8250 221 25750 261 82500
142 2650 182 8500 222 26500 262 85000
143 2725 183 8750 223 27250 263 87500
144 2800 184 9000 224 28000 264 90000
145 2900 185 9250 225 29000 265 92500
146 3000 186 9500 226 30000 266 95000
147 3075 187 9750 227 30750 267 97500
148 3150 188 10000 228 31500 268 100000
149 3250 189 10300 229 32500 269 103000
150 3350 190 10600 230 33500 270 106000
151 3450 191 10900 231 34500 271 109000
152 3550 192 11200 232 35500 272 112000
153 3650 193 11500 233 36500 273 115000
154 3750 194 11800 234 37500 274 118000
155 3875 195 12150 235 38750 275 121500
156 4000 196 12500 236 40000 276 125000
157 4125 197 12850 237 41250 277 128500
158 4250 198 13200 238 42500 278 132000
159 4375 199 13600 239 43750 279 136000

Vrlo je važno da kvalitetnim meračem bar jednom mesečno proverite pritisak vazduha u vašim pneumaticima. Suviše visok ili nizak pritisak može da prouzrokuje nepravilno, suviše veliko habanje pneumatika i dovede do pregrevanja pneumatika, povećane potrošnje goriva i čak do takve nezgode kao što je pucanje gume. Pritisak u pneumaticima morate meriti kad su hladni, nikako ne odmah posle vožnje. Čak i ako ste prešli samo nepuna dva kilometra, pritisak u pneumaticima se povećava i merenje neće biti pravilno. Stalno opadanje pritiska u pneumatiku može biti znak problematičnog sastava pneumatika ili točka. Ako dođe do toga, odmah se posavetujte sa vulkanizerom.

Pritisak u gumama

Zašto da se odlučite za naš servis?

  • Sami birate mesto ugradnje pneumatika, kod Vaše kuće ili na poslu,
  • Zakazujete zamenu u vreme koje Vama odgovara,
  • Ostvarujete uštedu do 40% na pneumaticima i montaži,
  • Garantni rok na sve pneumatike je od 25-36 meseci,
  • Nudimo povoljne uslove skladištenja vansezonskih pneumatika,
  • Nudimo povoljne cene i veliki izbor svih renomiranih proizvođača pneumatika:

Michelin, Goodyear, Fulda, Continental, Nokian, Hankook, BF Goodrich, Kleber, Barum, Sava, Uniroyal, Tigar.